Непроста соціально-економічна ситуація, в якій знаходиться сучасна освіта - одна з причин, що спонукають шукати нові підходи до управління ДНЗ, до розвитку у якості системи, що відкрита суспільству. Дитячий сад сьогодні живе і динамічно розвивається в мінливому світі, який пред'являє до неї всі зростаючі вимоги. Не секрет, що поодинці з керуванням ДНЗ не впоратися. Будь-якому керівникові потрібні помічники. У демократичному дитячому саду повинен бути дуже високий ступінь участі педагогів, батьків і громадськості .
Отже однією з відмінних особливостей розвитку сучасної системи освіти є перехід від державного до державно-громадського управління освітою. Основна ідея державно-громадського управління освітою полягає в тому, щоб об'єднати зусилля держави і суспільства у вирішенні проблем освіти, надати педагогам, батькам більше прав і свобод у виборі змісту, форм і методів організації освітнього-виховного процесу .
Одним із принципів державної політики в галузі освіти є демократичний, державно - громадський характер управління освітою у ст. 10 Закону «Про освіту» (для управління освітою створюється система державних органів управління і органи громадського самоврядування).
Формами самоврядування освітнього закладу є Рада закладу, піклувальна рада, загальні збори, педагогічна рада та інші форми. Порядок виборів органів самоврядування освітньої установи та їх компетенція визначаються статутом освітнього закладу.
Гідна освіта нашим дітям - головне завдання кожного з нас. Освіта повинна бути якісною, доступною і ефективною та повинна відповідати соціальній, економічній ситуації в нашій країні, місті і районі.
Немає коментарів:
Дописати коментар